Menu
GARANTIE
Op deze pagina staat ons garantiebeleid beschreven. Overige informatie over de verzendkosten, betalen, levertijden etc. kun je vinden onder klantenservice. Heb je verder nog vragen? Dan kun je ook contact opnemen.
Garantie
Op de handgemaakte sieraden en accessoires van Mir Ceramics zit 3 maanden garantie vanaf de aankoopdatum. Er zit garantie op alle onderdelen en sluitingen. Mocht er binnen de garantieperiode iets mankeren aan het sieraad neem dan contact met ons op om het sieraad kosteloos te laten repareren.
Buiten de garantie vallen:
- Sieraden verkregen d.m.v. aanbiedingen;
- Slijtage door abnormaal gebruik van de sieraden;
- Verkleuringen aan kralen of onderdelen (dit is een natuurlijk proces en o.m. afhankelijk van de zuurgraad van uw huid).
- Vervoersschade dat niet binnen 48uur na het in ontvangst nemen van het sieraad bij ons is gemeld.
Sieraden laten repareren
Sieraden worden kosteloos gerepareerd indien ze binnen de garantie(termijn) vallen. Sieraden waar iets aan mankeert, maar waarvan de garantietermijn reeds is verlopen kun je tegen lage kosten laten repareren. De verzendkosten en de kosten van de te vervangen materialen zijn in dat geval voor eigen rekening. Neem altijd eerst contact op met Mir Ceramics als je sieraden wilt laten repareren. De reparatietijd hangt af van de drukte op dat moment en wordt in overleg met de klant vastgesteld.
Vervoersschade
Bij Mir Ceramics worden alle bestellingen zeer zorgvuldig gecontroleerd, verpakt en verzonden conform de voorwaarden van Post NL. Is je bestelling onverhoopt beschadigd aangekomen dan verzoeken wij je om binnen 48u na ontvangst van je bestelling contact met ons op te nemen. Wij zorgen altijd voor een gepaste oplossing.