vragen en antwoorden!

Klantenservice – Bestelinformatie

Op deze pagina staat de bestelprocedure van onze webshop beschreven. Overige informatie over de verzendkosten, levertijden, ruilen etc. kun je vinden onder klantenservice. Heb je verder nog vragen? Dan kun je ook contact opnemen.

Bestelprocedure

Het plaatsen van een bestelling in de webshop van Porseleinensieraad.nl is zeer eenvoudig. Onderstaand staat in eenvoudige stappen omschreven hoe je een bestelling kunt plaatsen in onze webshop:

1) Bij alle artikelen in de webshop staat in het productoverzicht en op de productpagina’s een winkelwagentje knop “Bestellen”. Je kunt de gewenste producten bestellen door op deze knop te klikken. Direct nadat je op de knop “Bestellen” heb geklikt wordt het product in je virtuele mijn winkelmandje geplaatst. Je wordt direct doorgestuurd naar mijn winkelwagen waar je een overzicht krijgt van de producten in je winkelmandje.

2) Je kunt de inhoud van je “mijn winkelmandje” bekijken door op de “mijn winkelmandje” te klikken die helemaal boven aan elke pagina staat.

3) Ben je tevreden met de artikelen in je winkelmandje en wil je de bestelling afronden? Klik op de “mijn winkelmandje” boven aan de pagina om de inhoud ervan te bekijken. Klik vervolgens op de knop “naar de kassa” om je bestelling af te ronden.

4) Op de pagina “bestelling afronden” vul je vervolgens bij stap 1) het factuuradres in en eventueel een ander afleveradres. Bij stap 2) vink je de verzendwijze aan en bij stap 3) kies je de gewenste betaalmethode. Als laatste controleer je je bestelling, ga je akkoord met de voorwaarden en klik vervolgens op de knop “Plaats bestelling” om uw bestelling definitief te bevestigen.

Je bestelling betalen

Bij het afronden van de bestelling kun je kiezen uit 3 betaalmethodes: iDEAL, PayPal of Vooruitbetalen per Bank. Kies je voor betalen met iDeal of PayPal dan wordt je na het plaatsen van je bestelling direct doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina’s van iDeal of PayPal om je betaling te voldoen. Kies je voor de wijze Vooruit betalen per Bank dan krijg je de benodigde betaalgegevens direct per email toegestuurd.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een bevestiging van je bestelling in je mailbox. Heb je de orderbevestiging niet ontvangen? Kijk dan ook even in je Spambox!

Klantenservice – Garantie

Op deze pagina staat ons garantiebeleid beschreven. Overige informatie over de verzendkosten, betalen, levertijden etc. kun je vinden onder klantenservice. Heb je verder nog vragen? Dan kun je ook contact opnemen.

Garantie.

Op de handgemaakte sieraden en accessoires van Mir ceramics zit 3 maanden garantie vanaf de aankoopdatum. Er zit garantie op alle onderdelen en sluitingen. Mocht er binnen de garantieperiode iets mankeren aan het sieraad neem dan contact met ons op om het sieraad kosteloos te laten repareren.

Buiten de garantie vallen:

  • Sieraden verkregen d.m.v. aanbiedingen;
  • Slijtage door abnormaal gebruik van de sieraden;
  • Verkleuringen aan kralen of onderdelen (dit is een natuurlijk proces en o.m. afhankelijk van de zuurgraad van uw huid);
  • Beschadigingen door gebrek aan eigen verantwoordelijkheid (Lees onze sieraden onderhoudstips);
  • Vervoersschade dat niet binnen 48u na het in ontvangst nemen van het sieraad bij ons is gemeld.

Sieraden laten repareren

Sieraden worden kosteloos gerepareerd indien ze binnen de garantie(termijn) vallen. Sieraden waar iets aan mankeert, maar waarvan de garantietermijn reeds is verlopen kun je tegen lage kosten laten repareren. De verzendkosten en de kosten van de te vervangen materialen zijn in dat geval voor eigen rekening. Neem altijd eerst contact op met Mir ceramics als je sieraden wilt laten repareren. De reparatietijd hangt af van de drukte op dat moment en wordt in overleg met de klant vastgesteld.

Vervoersschade

Bij Mir ceramics worden alle bestellingen zeer zorgvuldig gecontroleerd, verpakt en verzonden conform de voorwaarden van Post NL. Is je bestelling onverhoopt beschadigd aangekomen dan verzoeken wij je om binnen 48uur na ontvangst van je bestelling contact met ons op te nemen. Wij zorgen altijd voor een gepaste oplossing.

Ruilen & Retourneren

Bij Mir ceramics krijg je 14 dagen de tijd om je bestelling of een deel van de bestelde producten zonder opgave van reden ruilen of retour sturen. De producten dienen binnen 14 dagen (na het in ontvangst nemen van je bestelling) geretourneerd te zijn.

Je kunt alleen producten retourneren die onbeschadigd, ongedragen en in de originele verpakking zitten. Je kunt je bestelling/producten ruilen tegen een ander artikel, retourneren voor het aankoopbedrag of een tegoedbon. Cadeaubonnen en op maat gemaakte sieraden kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

Wil je een product ruilen of retourneren dan dien je eerst schriftelijk (via email of post) contact op te nemen met Mir ceramics. Vermeld hierbij in ieder geval je volledige naam en factuurnummer. De verzendkosten voor het terugsturen van de te ruilen of retourneren producten zijn voor eigen rekening.

Na de zichttermijn van 14 dagen is de overeenkomst bindend en kunnen producten niet meer geretourneerd worden.

De aankoopsom wordt binnen 8 dagen teruggestort. Voor het terugbetalen van dit bedrag hebben wij je bankrekeningnummer (IBAN) nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun bank te vermelden.

Let op!: het rekeningnummer dat je opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan je de betaling hebt voldaan.

 

Het retour adres:

Mirakel Atelier

Dorpsstraat 103

9474 TB Zuidlaarderveen

t.a.v. klantenservice

Klanten service – Levertijden

Op deze pagina zijn de levertijden van onze producten toegelicht. Overige informatie over de verzendkosten, bestelinformatie, retourneren etc. kun je vinden onder klantenservice. Heb je verder nog vragen? Dan kun je ook contact opnemen, contact 

Levertijden

Heb je je bestelling betaald dan wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden. Meestal heb je je bestelling dan de volgende dag in huis (afhankelijk van de snelheid van Post NL). Je ontvangt een automatische email zodra je bestelling is verstuurd.

De levertijd voor bestellingen binnen Nederland is 1-2 dagen

De levertijd voor bestellingen naar België is 2-5 dagen

Let op!: Wij versturen met Post NL. De levertijd kan variëren door drukte en/of vertraging bij Post NL. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Ook pakketpost naar België kan soms wat langer duren.

Levering op een ander adres

Wil je je bestelling laten versturen naar een ander adres dan is dit mogelijk. Vink, bij het afronden van je bestelling, het vakje “Verzenden naar hetzelfde adres” uit en vul het gewenste afleveradres in.

Verzendwijze

Wij versturen je bestelling via Post NL brievenbuspost. Je hoeft dus niet per sé thuis te zijn om je bestelling in ontvangst te nemen.

Verpakking

Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt. Sieraden en accessoires worden verzonden in een stevige luchtkussen-envelop. Sieraden en accessoires worden sfeervol verpakt in zijdevloeipapier en een luxe sieradenbuideltje, klaar om cadeau te geven! Is je bestelling een cadeau voor iemand anders? Je kunt je bestelling ook direct naar de gelukkige ontvanger versturen door een ander afleveradres in te vullen tijdens het afronden van je bestelling.